Życie

poniedziałek, 24 grudnia 2018

Świąteczne życzenia


Dziś już 24 grudnia.
Ciasta upieczone, bigos zrobiony, zupa grzybowa też.... Tak, tak nawet gdy spędzamy Święta we Włoszech zawsze na naszym świątecznym stole znajdują się też potrawy nasze polskie. Zawsze też mam opłatek. Zawsze dzielimy się nim z mężem. 
Marzy mi się Wigilia w naszym domu... Zaprosilibyśmy obie nasze rodziny. Zrobilibyśmy Święta Polsko- Włoskie. Potrawy od każdej ze stron. Opłatek, a pod obrusem sianko. Dodatkowe nakrycie dla zbłąkanego wędrowca. Oj musimy mieć duży salon na ustawienie dużego stołu, aby wszystkich pomieścić...



Ale się świątecznie rozmarzyłam...

A chciałam przecież złożyć wszystkim, którzy tutaj zaglądają i czytają mojego bloga
najserdeczniejsze życzenia-

   Zdrowych, radosnych, pełnych uśmiechu,
  niepowtarzalnej atmosfery, wszelkiej pomyślności,
  przepełnionych ciepłem rodzinnym 
  Świąt Bożego Narodzenia.



Tego Wam moi kochani życzę z całego serca. 



  

6 komentarzy:

  1. A ja życzę Ci wymarzonego salonu i owej Wigilii polsko wloskiej. Niech dobre wigilijne duchy nad Wami czuwają.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie:) Ciepła i radości oraz pięknych chwil spędzonych w gronie tych, których kochasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. My byliśmy sami, tylko z dziećmi, a przeważnie jeździmy na Sardynię do rodziny męża, więc było spokojnie. W przyszłym roku obiecałam sobie, że spędzimy święta w Polsce i mam nadzieję, że tak się stanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci/Wam tego z całego serca. Ja uwielbiam Święta w Polsce.

      Usuń