Życie

środa, 29 sierpnia 2018

O czym będzie...

Na imię mam Ania.




Witam serdecznie i mam nadzieję że zostaniesz  ze mną dłużej Drogi Czytelniku. Znajdziesz tu przydatne informacje o podróżowaniu po Włoszech i żuciu w tym pięknym kraju.

Od dawna już mieszkam we Włoszech w regionie Liguria. Staram się odnaleźć tutaj swoje "miejsce na Ziemi".

Chcę Wam przybliżyć piękno Włoch poza utartymi szlakami. Łazikujemy razem -ja i mój M. Odkrywamy miejsca w naszym regionie i pobliskich- takie mini podróże. Czasem wybieramy się w jakąś dalszą podróż. 

Opiszę Wam również jak wygląda życie we Włoszech "od podszewki". Nie takie "wakacyjne", ale codzienne. Jak radzę sobie z nawykami , zwyczajami włoskimi i polskimi. O kuchni włoskiej do której czasami dodaję szczyptę polskiej. Gdzie i co warto zjeść i wypić.

Podsumowując,będzie
-o łazikowaniu małym i troszkę większym
-o życiu w Italii

Kontakt ze mną poprzez maila- italiamini78@gmail.com

Ps.Wszystkie zdjęcia i treści na tym blogu są mojego autorstwa. Proszę więc o nie kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.






1 komentarz:

  1. Powodzenia! Przypadkiem trafiłam na Twój blog. Też mieszkam we Włoszech i też bloguję, już nie z Ligurii, a z Lombardii. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń